FAQ

  • Cum pot plasa o comandă?

Simplu, vizionezi site-ul, îți alegi modelul/modelele care îți plac și le adaugi în coș. Nu uita să verifici tabelul de mărimi (de mai jos) în așa fel încât produsul să ți se potrivească. Imediat ce ai plasat o comandă și plata a fost confirmată, ne ocupăm de preluarea și procesarea datelor în așa fel încât tricoul tău să ajungă cât mai repede la tine. Producătorul nostru are un program normal de luni până vineri, astfel comenzile plasate in weekend vor fi preluate de producător în ziua de luni pentru procesare.

\

  • Care sunt metodele de plată? 

Procesezi comanda în pagina de checkout, lăsând toate datele necesare facturarii si livrarii. Tot ce ai de facut este sa alegi aceasta modalitate de plata si sa achiti online, imediat dupa plasarea comenzii printr-un mod 100% securizat de catre StripeZero comision pentru plata cu cardul.

  • Cât costă livrarea?

Pentru comenzile până în 300 de lei, transportul este 20 lei, iar pentru comenzile peste 300 lei, transportul este gratuit. Cât durează și care este modalitatea de livrare? Durează intre 2 și 7 zile lucratoare ca sa producem textilele (tricouri, sacose, etc) sau sa le comandam in cazul ca nu sunt pe stoc. Peste acest termen trebuie sa adaugi timpul de livrare (prin firma de curierat) care este de obicei de maxim 2 zile lucrătoare.

  • Este posibil ca mai multe comenzi să îmi fie livrate în același colet?

Dacă aveți mai multe comenzi de produse cu aceeași adresă de livrare, indiferent cât de recent sunt plasate, NU vom putea să le cumulam, ca în final să rămână o singură taxă de plată, acestea vor fi expediate în ordinea plasării comenzii pe site. Cumularea a două sau a mai multor comenzi, presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuală a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Vă recomandăm să finalizați o singură comandă care să cuprindă toate produsele pe care doriți să le achiziționați, în caz contrar va fi necesar sa achitați transportul pentru fiecare comandă în parte sau sa ne anunțați cât mai curând posibil să anulăm acele comenzi pentru a nu fi expediate separat.

  • Ce se întamplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării?

În general, vă recomandăm sa alegeți livrarea la adresa locului de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucratoare nu sunteți în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu sunteți disponibil/ă atunci cănd sosește coletul, puteți contacta curierul respectiv pentru a stabili de comun acord o ora când veți fi disponibil/ă sau ne poti contacta pe e-mail george@memorabil.ro.

  • Cum pot face returul unui produs?

Conform OUG 34/2014, produsele realizate la comandă personalizată nu beneficiază de dreptul de retur.
Dacă produsul prezintă defecte sau diferențe vizibile dintre modelul prezentat în website și produsul primit, ne asumăm responsabilitatea de a înlocui produsul sau de a vă returna banii.

AI ALTE NELĂMURIRI?

Ne-ar plăcea să stăm de vorbă cu tine. Ne poți scrie pe adresa noastră de email: george@memorabil.ro. Suntem disponibili de luni până vineri de la 09:00 – 18:00 sau la numarul de telefon +40 723 150 018